تورم اجاره بها در مردادماه رکورد زد + نمودار طلای جهانی پرواز کرد + علت (۵ شهریور ۱۴۰۳) بازار‌ها چقدر بازدهی داشته‌اند؟ | چند سناریوی مهم برای نوسان قیمت دلار رتبه سوم خراسان رضوی در کمترین تورم ماهانه قیمت امروز میوه در مشهد چند؟ (۵ شهریور ۱۴۰۳) + جدول قیمت تشدید حداکثری نظارت بر بازار مشهد با ورود زائرین در دهه پایانی صفر کدام خودرو‌ها در طرح فروش ایران خودرو مورد توجه بیشتر قرار گرفت؟ آزادسازی مبالغ بلوکه و وکالتی ایران خودرو در حساب‌ها از فردا دوشنبه (۵ شهریور ۱۴۰۳) ایلان ماسک به دستگیری پاول دوروف واکنش نشان داد جدول قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو (شهریور ۱۴۰۳) ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟ (۴ شهریور ۱۴۰۳) بانک مرکزی: کارت‌های عضو شتاب کارگزاری‌های بورسی باید متوقف شود اطلاعیه مهم ایران خودرو برای کسانی که ثبت نام انجام داده اند | مهلت ۶ روزه برای انتخاب روش فروش خودرو نرخ بهره بین بانکی در آستانه ۲۴ درصد قرار گرفت مستاجران تا پول رهن را نگرفتند، خانه را تخلیه نکنند! کشف و ضبط محموله ۱۵ تنی گوشت احتکارشده در مشهد + عکس و جزئیات «نبود امنیت شغلی» دغدغه کارگر؛ «نبود کارگر ماهر» دغدغه کارفرما در شش‌ماهه دوم امسال، ۲ میلیون خانواده خراسانی به فیبر نوری متصل می‌شوند  ارز مسافری به مرکز مبادله می‌آید کم‌توجهی شورای عالی کار به انتظارات برحق کارگران نرخ خودرو در بازار آزاد شنبه (۳ شهریورماه ۱۴۰۳) نرخ واقعی گندم اعلام شد (۳ شهریور ۱۴۰۳) تاریخ قرعه‌کشی ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + زمان اعلام نتایج (خبر غیر رسمی) انتظار کارگران از وزیر جدید کار چیست؟ قیمت ارز‌های دیجیتال در بازار امروز شنبه (۳ شهریور ۱۴۰۳) | بیت‌کوین صعود کرد بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر هوایی عازم عراق شده‌اند
سرخط خبرها

سخنگوی گمرک: روند صادرات به افغانستان جریان دارد

  • کد خبر: ۷۷۲۸۱
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
سخنگوی گمرک: روند صادرات به افغانستان جریان دارد
بعد از توقفی که در فعالیت مرزهای ایران و افغانستان ایجاد شده بود با باز شدن امروز مرز میلک، اکنون تمامی مرزهای بین دوکشور باز و مبادله کالا صورت می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ از حدود یک ماه پیش به دلیل درگیری های داخلی در افغانستان، فعالیت در مرزهای ایران با این کشور در مقاطعی متوقف و مرزها بسته شد بود.

 

بعد از این به تدریج مرزها بازگشایی شد ولی مجددا در هفته اخیر مرز میلک در استان سیستان و بلوچستان بسته شد و فعالیت تجاری در آن صورت نمی گرفت.

 

اما تازه‌ترین اعلام لطیفی- سخنگوی گمرک ایران- از این حکایت دارد که امروز(چهارشنبه) مرز میلک نیز باز شده و کامیون های حاوی محموله‌های صادراتی از آن عبور کرده‌اند.

 

به گفته وی با بازگشایی مرز میلک، هر سه مرز رسمی ایران با افغانستان باز هستند و روند صادرات کالاهای ایرانی از طریق تجار و شرکت های حمل افغانستانی به این کشور ادامه دارد.

 

این در حالی است که مرز ماهیرود خراسان جنوبی و دوغارون در خراسان رضوی نیز فعال بوده و تجارت در آنها ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->